مقالات خرید ملک در امارات

نحوه خرید اقساطی ملک در دبی

۵/۵ - (۱۳ امتیاز)

خرید ملک در کشور امارات، به خصوص دبی به دلیل توسعه ساخت‌وساز و رشد صنعت املاک، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته ویژگی‌های دیگری مانند کیفیت بالای املاک و ساختمان‌سازی در دبی، امکان خرید اقساطی ملک در دبی، قیمت مناسب ملک، عدم نیاز به پرداخت مالیات و اخذ اقامت امارات با خرید ملک باعث شده تا افراد بیشتری تصمیم به مهاجرت به امارات بگیرند. به همین دلیل قصد داریم در این مقاله راجع به شرایط خرید اقساطی خانه در دبی و مزایای آن توضیحاتی ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

۴ روش خرید اقساطی خانه در دبی

شرایط خرید اقساطی خانه در دبی باعث شده تا کسانی که می‌خواهند به کشوری توسعه‌یافته مهاجرت کنند اما در خصوص خرید ملک در دبی و پرداخت یک‌جا هزینه آن نگرانی دارند، بتوانند با پرداخت اقساطی هزینه، ملک یا خانه مورد نظرشان را خریداری کنند. به طور کلی می‌توان با استفاده از ۴ روش اقساطی در دبی صاحب خانه شد که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

روش خرید اقساطی خانه در دبی

۱.پرداخت پس از ساخت و تحویل خانه

پرداخت پس از ساخت و تحویل خانه روشی محبوب برای خرید اقساطی ملک در دبی، بخصوص خرید ویلا در دبی است. در این روش پس از پرداخت هزینه، ملک به شما تحویل داده می‌شود. استفاده از این روش به شرایط خریدار و فروشنده بستگی دارد و فاکتورهایی مانند زمان تسویه و طول پرداخت با توجه به توافق طرفین مشخص می‌شود. این زمان از ۳ سال تا ۱۰ سال قابل تنظیم است و هزینه هر قسط با توجه به ارزش ملک و زمان پرداخت اقساط مشخص می‌شود. خرید ملک در دبی با استفاده از این روش بسیار مقرون به صرفه است زیرا می‌تواند بدون پرداخت و تسویه کل مبلغ ملک، در مدت معقولی صاحب خانه شود.

البته توجه داشته باشید که در هر معامله ابتدا باید درصدی از مبلغ ملک را بپردازید و بقیه مبلغ به صورت اقساطی دریافت می‌شود. تعیین درصد پیش‌پرداخت براساس توافق میان خریدار و فروشنده تعیین می‌شود. 

۲.طرح پرداخت ۱۰-۹۰

طرح پرداخت ۱۰-۹۰ یکی از روش‌های منصفانه برای خرید اقساطی است. در این روش ۱۰% از مبلغ ملک پیش از مالکیت و ۹۰% باقی‌مانده طبق توافق طرفین در بازه زمانی معین پرداخت می‌شود. این روش بسیار مناسب افرادی است که قصد خرید آپارتمان در دبی را دارند.

۳.پرداخت قسطی در حین ساخت‌وساز

برای خرید اقساطی خانه در دبی، طرح‌های مختلفی وجود دارد که هر شخص با توجه به سرمایه و شرایط کاری خود می‌تواند از آن‌ها استفاده کند. در این روش، نسبت‌های پیش‌پرداخت و اقساط با توجه به شرایط طرفین در بازه پیش از تحویل ملک تعیین می‌شود.

۴.اجاره به شرط تملیک

در این روش مالک خانه را به فرد خریدار اجاره می‌دهد و مبلغ اجاره در واقع اقساط خرید خانه تلقی می‌شود که پس از گذشت زمان تعیین شده و پرداخت کامل مبلغ اجاره که در واقع همان اقساط خرید خانه هستند، خانه به فرد خریدار تعلق می‌گیرد.
البته خریدار می‌تواند مبلغ را با استفاده از وام پرداخت کند.

خرید اقساطی آپارتمان در دبی

خرید اقساطی آپارتمان در دبی یکی از روش‌های اقامت امارات با خرید ملک محسوب می‌شود که مزایای زیادی را به خود اختصاص داده است. این طرح به سرمایه‌گذاران کمک می‌کند تا با متحمل شدن فشار مالی کمتر بتوانند سرمایه‌گذاری سودآوری را در این کشور تجربه کنند. همانطور که می‌دانیم، همه سرمایه‌گذاران نمی‌توانند هزینه‌های خرید یک آپارتمان و یا ملک در دبی را به صورت نقدی پرداخت کنند، بنابراین دولت امارات برنامه‌های متنوعی را برای خرید اقساطی خانه در دبی فراهم آورده تا امر سرمایه‌گذاری را تسهیل نماید. همانند خرید اقساطی ملک، از ۴ روش گفته شده در ابتدای مقاله می‌توان برای خرید اقساطی آپارتمان در دبی نیز استفاده کرد.

خرید قسطی ملک در دبی چه مزایایی دارد؟

خرید ملک در یک کشور دیگر می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد؛ اما گاهی مزایایی که با این سرمایه‌گذاری به دست می‌آوریم باعث می‌شود تا این کار را انجام دهیم.

  • کاهش مالیات
  • دریافت وام مسکن
  • اخذ اقامت امارات
  • امکان سودآوری با اجاره‌دادن خانه
  • امکان خرید اقساطی آپارتمان در دبی
  • وجود خانه‌های متنوع
  • امنیت بالا
  • ثبات اقتصادی بالا

این موارد از مهم‌ترین مزایایی است که با خرید ملک در دبی به دست می‌آورید. علاوه بر این به دلیل ثبات اقتصادی کشور امارات، می‌توانید ارزش فعلی پول‌تان را حفظ کنید و حتی ارتقا دهید. خرید اقساطی خانه در دبی فرصتی طلایی برای خرید ملک با کمترین فشار مالی است؛ دبی یکی از بهترین شهرهای خاورمیانه است که با به وجود آوردن شرایط آسان خرید خانه، بازه زمانی مناسب برای پرداخت اقساط و افزایش ارزش ملک در طول زمان گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری است.

مزایای خرید اقساطی ملک در دبی

چه کسانی شرایط خرید اقساطی ملک در امارات را دارند؟

شرایط خرید اقساطی مسکن در دبی برای افرادی که اقامت امارات را ندارد، کمی متفاوت از اتباع امارات است. در ادامه شرایط خرید قسطی خانه در دبی را برای گروه‌های مختلف بررسی می‌کنیم.

افرادی که اقامت امارات دارند

این گروه از افراد که قصد خرید خانه اقساطی در دبی را دارند با ارائه مدارک مورد نیاز به بانک و افتتاح حساب بانکی و دریافت دسته چک می‌توانند به مشاورین املاک، برای خرید خانه قسطی مورد نظرشان مراجعه کنند.

افرادی که اقامت امارات ندارند

افرادی که اقامت امارات را ندارند اما قصد خرید اقساطی خانه در دبی را دارند، می‌توانند با پرداخت ۳۷۵ هزار درهم از کل مبلغ ملک، مالک خانه شوند و سپس باقی مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت کنند. توجه داشته باشید در این فرض باید ارزش ملک حداقل ۷۵۰ هزار درهم باشد.

حداقل مبلغ پرداختی لازم برای خرید اقساطی خانه در دبی

شاید فکر کنید خرید خانه در دبی کاری دشوار است. اما با فراهم شدن شرایط خرید قسطی، این امکان برای بسیاری از افراد محیا شده است تا با شرایطی آسان در امارات صاحب خانه شوند. حداقل مبلغ پرداختی برای خرید خانه اقساطی در امارات ۴۰۰ هزار درهم است. هر نوع ملکی که در امارات قصد خرید آن را دارید در ابتدا درصدی از ارزش کل ملک را به صورت نقدی و مابقی را به صورت قسطی پرداخت می‌کنید. این قوانین باعث شده تا شرایط خرید اقساطی آپارتمان در دبی برای بسیاری از افراد فراهم شود.

صدرو ویزا با خرید اقساطی ملک در دبی

یکی از بهترین مزایای خرید قسطی ملک در دبی، صدور ویزای دبی و دریافت اقامت برای خریدار است. البته برای صدور این نوع ویزا شرایطی وجود دارد که توسط دولت امارات تعیین شده و باید آنها را انجام داد. خریدار ابتدا باید با دریافت ویزای توریستی وارد کشور امارات شده و با کمک مشاورین املاک مورد اعتماد ملک مورد نظر را خریداری کنند. پس از آن فرد می‌تواند ویزای اقامت امارات را دریافت کند.

عوامل تاثیرگذار در خرید قسطی ملک در امارات

از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین عوامل تاثیرگذار در خرید اقساطی ملک در دبی که سرمایه‌گذاران باید حتما راجب آن اطلاعات داشته کافی باشند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت مکانی
  • متراژ و زیربنا
  • امکانات ملک
  • شرکت سازنده

عوامل تاثیرگذار در خرید قسطی ملک در امارات

دریافت وام برای خرید اقساطی خانه در دبی

دریافت وام برای خرید اقساطی ملک در دبی شرایطی دارد که با داشتن آنها می‌توانید برای دریافت وام اقدام کنید. از مهم‌ترین شرایط دریافت وام داشتن سابقه معتبر است؛ یعنی شما باید به دولت امارات اثبات کنید که از سرمایه کافی برخوردار هستید. افرادی که اقامت آنها در امارات بیش از ۶ ماه است می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند. همچنین افرادی که سابقه ۲ تا ۳ سال تجارت در امارات دارند و در این کشور کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اند، این وام شامل آنها نیز می‌شود.

جمع‌بندی

در این مقاله تلاش کردیم اطلاعات مفیدی در خصوص خرید اقساطی ملک در دبی در اختیارتان قرار دهیم. اگر قصد مهاجرت به یک کشور توسعه‌یافته و امن را دارید یا می‌خواهید ارزش پول‌تان را حفظ کنید، خرید اقساطی خانه در دبی گزینه مناسبی است؛ با طرح‌های متنوع پرداخت اقساطی، می‌توانید با کمترین پیش‌پرداخت، صاحب خانه‌ای لوکس در این شهر مدرن شوید و از مزایای رشد اقتصادی و امکانات بی‌نظیر دبی بهره‌مند گردید.

خرید اقساطی ملک در دبی فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری در یکی از سریع‌ترین بازارهای املاک جهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید و قدم اول به سوی خانه رؤیایی خود را بردارید!

سوالات متداول

آیا با خرید اقساطی خانه در دبی می‌توان ویزا امارات را گرفت؟

در صورتی که ارزش ملک خریداری‌ شده بیشتر از ۱ میلیون درهم باشد، پس از انتقال سند رسمی به شخص، فرد می‌تواند نسبت به اخذ اقامت امارات اقدام کند.

حداقل مبلغی که می‌توان برای خرید اقساطی ملک در دبی پرداخت چقدر است؟

برای خرید اقساطی ملک در دبی حداقل به ۴۰۰ هزار درهم نیاز دارید.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا