مقالات خرید ملک در امارات

خرید تاون هاوس در دبی

۴.۸/۵ - (۶ امتیاز)

آیا به دنبال خرید تاون هاوس در دبی هستید یا اینکه مایل هستید بدانید تاون هاوس چیست؟ چنانچه پاسختان مثبت است چند دقیقه از وقت خود را با ما در خلیج تایمز همراه باشید تا به تمام سوالات شما پاسخ دهیم. قطعا می‌دانید که دبی به ساختمان‌های بلند و آسمان خراش معروف است اما قطعا معماران این شهر در این میان به افرادی که به دنبال خانه‌های ویلایی هستند نیز فکر کرده‌اند. تاون هاوس‌‌ها خانه‌های ویلایی شبیه به یکدیگر هستند و معمولا ردیفی ساخته می‌شوند. شایان به ذکر است که تاون هاوس‌ها در اغلب اوقات در حومه شهر ساخته می‌شوند و امکانات متنوعی دارند. در ادامه به بررسی مراحل خرید و قیمت تاون هاوس در دبی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

تاون هاوس چیست؟

تاون هاوس‌ها خانه‌هایی ویلایی هستند که به صورت ردیفی در کنار هم قرار گرفته‌اند. این خانه‌ها دیوارهایی مشترک با یکدیگر دارند اما از قسمت ورودی حیاط مجزا هستند و معمولا در حومه شهر ساخته می‌شوند. مساحت زیربنای هر یک از این خانه‌ها از یک آپارتمان یا ویلا کوچکتر است. تاون هاوس ها شامل یک زیرزمین، طبقه همکف و طبقه بالا برای اتاق خواب‌ها می‌شوند.

تاون هاوس

قیمت خرید تاون هاوس در دبی

عوامل مختلفی در تعیین قیمت ملک وجود دارند که در اکثر نقاط دنیا یکسان هستند. برای مثال قیمت خرید ویلا در دبی نسبت به خرید تاون هاوس و خرید تاون هاوس نسبت به خرید آپارتمان بیشتر است. البته موقعیت مکانی، متراژ ملک، اتاق‌ خواب‌های ملک و دسترسی به امکانات رفاهی از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری ملک به حساب می‌آیند به همین خاطر شاهد قیمت‌های مختلفی برای املاک دبی هستیم.

خرید این مدل خانه‌ها نسبت به خرید ویلا در دبی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر هستند و به طور میانگین قیمت تاون هاوس‌های امارات در محدوده ۱,۲۵۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ است. این مبلغ برای واحدهای مبله و لوکس بیشتر است.

مزایای خرید تاون هاوس در دبی

خرید تاون هاوس در دبی مزایای خاص خود را نسبت به انواع دیگر املاک دارد. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید در ادامه به بررسی این مزایا خواهیم پرداخت.

  • دریافت اقامت موقت امارات: با خرید ملکی در امارات به قیمت ۱ میلیون درهم می‌توانید اقامت موقت این کشور را بدست آوردید. این نوع اقامت قابل تمدید است.
  • امکان خرید به صورت اقساطی: شرایط اقساطی مناسب در این شهر باعث شده تا به عنوان یک گزینه عالی با بازدهی بالا و ریسک پایین برای سرمایه‌گذران باشد.
  • عدم پرداخت مالیات: یکی از مزایای خرید تاون هاوس در دبی که باعث جذب بسیاری از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی شده است، معافیت از پرداخت مالیات در هنگام خرید ملک است.
  • تقسیم هزینه تعمیر و نگهداری ساختمان: از آنجایی که این نوع ملک به صورت ردیفی ساخته می‌شوند، هزینه‌های نگهداری حیاط جلویی خانه، دیوار و راه‌های ورودی مشترک و … تقسیم می‌شوند.
  • دسترسی آسان به امکانات رفاهی: تاون هاوس‌ها به دلیل موقعیت مناسبی که در شهر دارند معمولا دسترسی بسیار خوبی به وسایل نقلیه عمومی، فروشگاه‌ها، پارک‌ها و … دارند. به همین علت این خانه‌ها برای زندگی خانوادگی بسیار مناسب هستند.

آیا خرید تاون هاوس در دبی منطقی است؟

جالب است بدانید که اقتصاد کشور امارات با صنایع نفتی جان گرفت و بعدها در زمینه گردشگری بخاطر املاک رویایی و جاهای دیدنی این کشور رونق گرفت. طبق تحقیقاتی که تا به امروز انجام دادیم املاک امارات در سال ۲۰۲۳ رکوردار بوده‌اند و قطعا هر سال این آمار بیشتر می‌شود پس خرید ملک در دبی یک کار کاملا منطقی است. خرید تاون هاوس آماده در دبی مزایای بسیاری دارد که تعدادی از این مزایا شامل موارد زیر است:

  • اصلی‌ترین مزیتی که خرید تاون هاوس دارد این است که شما می‌توانید هزینه تعمیر بخش‌های مشترک را با همسایه خود شریک شوید.
  • تاون هاوس‌ها امکانات بسیار زیادی همچون استخر، ورزشگاه، پارک مخصوص کودکان و… دارند.
  • همان گونه که می‌دانید زندگی در آپارتمان‌ها بخاطر همسایه‌هایی که بالا و پایین شما قرار دارند با مقدار زیادی سروصدا همراه است اما تاون هاوس‌ها اینگونه نیستند و شما کاملا در خانه خود مستقل هستید.
  • شما با خرید تاون هاوس در دبی در این کشور می‌توانید برای خود اقامت بگیرید. اینگونه نه تنها ویزای امارات را دریافت می‌کنید بلکه می‌توانید از زندگی در تاون هاوس‌های مجلل در دبی لذت ببرید.

مزایای تاون هاوس در دبی

مراحل خرید تاون هاوس در دبی

مراحل خرید ملک در دبی مانند خرید ملک در کشور خودمان است و همانگونه که می‌دانید ابتدا باید یک ملک را با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که دارید انتخاب کنید. درست است که امنیت شهر دبی مثال زدنی است با این حال باز بهتر است که منطقه مورد نظر را به خوبی بررسی کنید. شایان به ذکر است که قوانین خرید ملک برای افراد خارجی در امارات دائم دستخوش تغییراتی قرار می‌گیرد به همین دلیل بهتر است قبل از خرید حتما قوانین جدید را بررسی کنید برای این کار نیز می‌توانید از سایت خرید خانه در دبی کمک بگیرید و سپس متن قرارداد خانه را تنظیم کرده و مبلغ توافق شده را به حساب فروشنده بپردازید.

معایب خرید تاون هاوس در دبی

خرید تاوس هاوس در امارات علاوه بر مزایای زیادی که به همراه دارد معایبی نیز دارد که خوب است قبل از اقدام برای سرمایه‌گذاری و خرید با آن‌ها آشنا شوید.

  • کمتر بودن حریم خصوصی نسبت به املاک دیگر
  • استقلال عمل کمتر نسبت به تغییرات ساختمان

بهترین انتخاب برای خانواده هایی که به امارات مهاجرت می‌کنند

تعداد افراد خانوار، سلیقه آن‌ها و بودجه‌ای که در اختیار دارید جز مهم‌ترین مواردی هستند که در زمان خرید تاون هاوس در دبی باید به آن‌ها توجه کنید. برای مثال اگر قصد دارید خانوادگی به دبی مهاجرت کنید ما خرید تاون هاوس ۳ خوابه در دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم اما چنانچه تعدادتان کمتر است یا اینکه به زندگی آپارتمانی علاقه دارید بهتر است به سراغ خرید آپارتمان در دبی بروید.

قیمت خرید تاون هاوس در دبی

کلام آخر

دبی یکی از پیشرفته‌ترین و محبوب‌ترین شهرهای دنیا است که روزبه‌روز در میان سرمایه گذاران خارجی و حتی اروپایی محبوب‌تر می‌شود و ما سالانه شاهد افزایش خرید ملک و خرید مغازه در دبی توسط این افراد هستیم. در واقع می‌توان گفت افراد با خرید ملک و خانه در این شهر آینده خود را می‌خرند و یک زندگی راحت‌تر و بهتری را برای خود و دیگر اعضای خانواده رقم می‌زنند. اگر مایل هستید در یک شهر لوکس و در برج‌های سر به فلک کشیده زندگی کنید تعلل را کنار بگذارید و همین حالا با کارشناسان ما در خلیج تایمز تماس بگیرید.

سوالات متداول

خرید تاون هاوس در دبی چه مزایای دارد؟

شما با خرید تاون هاوس در دبی می‌توانید اقامت کشور امارات را دریافت کنید. علاوه براین می‌توانید هزینه‌های نگهداری ملک را با همسایه خود تقسیم کنید.

قیمت خرید تاون هاوس در دبی چقدر است؟

قیمت تاون هاوس در دبی به عوامل مختلفی مثل متراژ، امکانات ملک و میزان دسترسی آن به امکانات رفاهی بستگی دارد و نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن در نظر گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا