مقالات خرید ملک در امارات

خرید ویلا در دبی: قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان

۴.۷/۵ - (۱۰ امتیاز)

دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای جهان است. دبی زیباترین و پرامکانات‌ترین ویلاهای حوزه خلیج فارس را دارد و بهشت سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود. خرید ویلا در دبی یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سرمایه و سود است و افراد خارجی به‌ویژه ایرانیان چشم داشت ویژه‌ای به آن دارند. دبی علاوه بر ارائه ویلاهای مجهز از رشد اقتصادی و جاذبه‌های گردشگری فراوان برخوردار بوده و برای زندگی بسیار مناسب است. در ادامه با خلیج تایمز همراه باشید تا درباره خرید ویلا در دبی اطلاعات بیشتری مانند شرایط و مزایای خرید خانه ویلایی در دبی به دست آورید.

مزایای خرید ویلا در دبی

شرایط خرید ویلا در دبی برای افراد خارجی

مهم‌ترین شرط خرید ویلا در کشور امارات خرید خانه‌های ویلایی در مناطق آزاد است. در این صورت افراد خارجی می‌توانند با خرید ویلا در دبی تحت مالکیت صددرصدی، سرمایه‌گذاری کنند. امکان تهیه ویلا نیمه‌ساز وجود ندارد و باید ویلایی خریداری کنید که تکمیل و قابل زندگی باشد. امکان خرید ملک در دبی به‌صورت مشارکتی وجود دارد؛ اما تنها یک سند مالکیت صادر خواهد شد. ویلای خریداری شده باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد. این شرایط برای خرید آپارتمان در دبی نیز صدق می‌کنند. یکی دیگر از شروط برای خرید ویلا دبی ارائه مدارک زیر است:

  • نامه تمکن مالی
  • فیش صورت‌حساب بانکی
  • مدارک هویتی
  • اسناد ثبت املاک و مستغلات
  • مدارک بیمه سلامت
  • گواهی پزشکی

قیمت ویلا در دبی

قیمت خانه‌های ویلایی در دبی با توجه به نوع منطقه، سبک ویلا، متراژ و امکاناتی که دارند بسیار متنوع است. به طور کلی قیمت ویلاهای دبی از ۱۵۰۰۰۰۰ الی ۱۸۰۰۰۰۰۰ درهم است و این قیمت در برخی از ویلاهای لوکس افزایش می‌یابد. امکان خرید ویلاهای مقرون‌به‌صرفه به ارزش کمتر از یک میلیون درهم نیز وجود دارد و با خرید ویلاهای یک یا دو خوابه می‌توانید ویلای مناسبی داشته باشید. با توجه به نوسانات ارزی که در کشور وجود دارد نمی‌توان قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان را به‌صورت دقیق اعلام کرد. برای دریافت قیمت‌های دقیق، بر اساس نرخ روز درهم ایران قیمت ویلای موردنظر را به دست آورید. برای اطلاع بیشتر از قیمت خرید ملک در دبی جدول زیر تهیه شده است:

نوع ویلا میانگین قیمت به درهم
ویلا یک خوابه ۶۵۰,۰۰۰
ویلا دو خوابه ۱,۲۰۰,۰۰۰
ویلا سه خوابه ۱,۸۰۰,۰۰۰
ویلا چهار خوابه ۲,۴۲۲,۰۰۰
ویلا پنج خوابه ۶,۱۰۰,۰۰۰

قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان

با توجه به نوسانات نرخ ارز در کشور و ثابت نبودن قیمت‌ها، نمی‌توان مبلغ دقیقی برای قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان گفت. و باید دقت داشته باشید قیمت خانه ویلایی مدنظر خود را با توجه به قیمت روز ارز محاسبه کنید.

اما با توجه به قیمت روز درهم (۱۵۹۰۰ تومان) می‌توان گفت میانگین قیمت یک خانه ویلایی ارزان در دبی حدود ۱۰ میلیارد تومان می‌شود.

هزینه‌های جانبی خرید ویلا در دبی

اگر قصد خرید ویلا در دبی را دارید باید از هزینه‌های جانبی که برای شما بوجود می‌آورد هم اطلاع داشته باشید. در ادامه هزینه‌های جانبی که ممکن است برایتان بوجود آید را بررسی می‌کنیم:

  • هزینه‌ های انتقال و ثبت ملک در دبی
  • هزینه‌ های قابل پرداخت به شرکت مشاور املاک
  • پیش پرداخت برای خرید ویلا در دبی
  • هزینه‌های بیمه برای خرید ویلا در دبی
  • هزینه خدمات ملک در دبی
  • هزینه‌های اداره برق و آب در دبی

بهترین نوع ویلا در دبی برای خرید و سرمایه گذاری

ویلاهای ساخته شده در دبی با توجه به سبک معماری، امکانات و منطقه می‌توانند متفاوت باشند. سبک‌های مختلفی در طراحی داخلی و خارجی ویلا وجود دارند که هنگام خرید از اهمیت بالایی برخودار هستند. در ادامه بهترین نوع ویلاهای دبی را بررسی می‌کنیم.

ویلاهای مدیترانه‌ای

این نوع ویلاها سبک معماری ایتالیایی و اسپانیایی دارند و برای مناطق گرم و شرجی مانند امارات بسیار مناسب هستند. اولین بار در سال ۱۹۲۰ بود که این سبک از ویلا ساخته شد و شکوه و جلال را به ارمغان آورد.

ویلاهای عربی

در ساخت این نوع ویلاها از سبک معماری اسلامی الهام گرفته شده است و از تاریخچه کشور امارات در ساخت این ویلاها استفاده شده است. در دکوراسیون ویلا از دیوارهای مجرد یا درب و پنجره های مخصوص استفاده می‌شود. این سبک از ویلا بیشتر در قسمت‌های تاریخی شهر دبی دیده می‌شود.

ویلاهای عربی در دبی

ویلاهای ساحلی

این سبک از ویلاها معمولا معروف‌ترین و محبوب‌ترین نوع ویلا ساخته شده در دبی هستند. ویلاهای ساحلی در کنار خط ساحلی خلیج فارس قرار گرفته و نمای بی‌نظری را ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین خصوصیت‌های این ساختمان فاصله ساختمان از زمین‌های اطراف و وجود فضای سبز است.

مزایای خرید ویلا در دبی

خرید ویلا مانند هر ملک دیگری در دبی با مزایایی همراه است که عبارتند از:

  • ویلاهای دبی بسیار متنوع هستند و از نظر قیمت با هر بودجه‌ای که بخواهید می‌توانید آنها را خریداری کنید.
  • با خریداری ویلا و اجاره دادن آن می‌توانید به سود بالایی دست پیدا کنید.
  • امکان خرید ویلا به‌صورت پیش‌خرید و پرداخت اقساطی وجود دارد.
  • با خرید خانه‌های فروشی در دبی می‌توانید اقامت موقت امارات را همراه با قابلیت تمدید دریافت کنید.
  • ویلاهای دبی به انواع امکانات رفاهی و تفریحی مجهز هستند.
  • سطح کیفیت زندگی و امکانات دبی نسبت به بسیاری از شهرهای مدرن در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد.
  • خریداران ویلا در دبی مشمول پرداخت مالیات نمی‌شوند.
  • هزینه شارژ آن نسبت به آپارتمان کمتر است.

معایب خرید ویلا در دبی

مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری خرید ویلا در دبی ممکن برای شما کمی ریسک داشته باشد. در ادامه معایب خرید ویلا در امارات را با هم بررسی خواهیم کرد تا با اطلاعات کامل نسبت به خرید این ملک اقدام کنید.

  • هزینه‌های بالای زندگی در دبی
  • آب و هوای بسیار گرم و خشک امارات
  • عدم دریافت اقامت دائم این کشور
  • احتمال کلاهبرداری در صورت مشورت نکردن با مشاورین املاک معتبر

کدام مناطق برای خرید ویلا در دبی مناسب هستند؟

یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از خرید ویلا در امارات بررسی مناطق آن است. بهترین مناطقی که برای خرید ویلا دبی پیشنهاد می‌شوند عبارتند از:

دبی لند

از بهترین مناطق مسکونی در امارات دبی لند است که از ویلاهای ارزان گرفته تا ویلاها و خانه‌های لوکس در دبی را شامل می‌شود. این منطقه به بسیاری از مراکز خرید و امکانات رفاهی شهر نزدیک است. همچنین دبی لند برای خرید تاون هاوس در دبی انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌رود.

پالم جمیرا

از دیگر مناطق با ویلاهای لوکس و لاکچری در دبی پالم جمیرا است که مناظر بسیار زیبایی از خلیج فارس مقابل چشمان ساکنین قرار می‌دهد. ویلاهای ساحلی این منطقه بسیار باشکوه هستند و به سواحل دبی دسترسی دارند.

ویلاهای پالم جمیرای دبی

البرشا

طیف گسترده‌ای از املاک در البرشا وجود دارد که یکی از آنها ویلاها هستند. در این منطقه علاوه بر خرید ویلاهای لوکس می‌توانید از خرید ویلاهای ارزان قیمت برای فروش در دبی بهره‌مند شوید.

دبی مارینا

دبی مارینا از مناطق مسکونی محبوب در دبی است که علاوه بر آپارتمان‌های آسمان‌خراش ویلاهای بسیار لوکس و باشکوهی در آن وجود دارند.

منطقه الممرز

از دیگر مناطق ایده‌آل برای خرید ویلاهای متنوع در امارات منطقه الممزر دبی است. این منطقه علاوه بر امنیت بالا از سروصدای بسیار کمی برخوردار بوده و همواره مورد توجه مهاجران قرار می‌گیرد.

اینوستمنت پارک دبی

اگر علاقمند به خرید ویلا در یکی از مناطق مسکونی و تجاری دبی هستید اینوستمنت پارک دبی بهترین انتخاب است. در این منطقه دفاتر کاری و املاک تجاری متنوعی وجود دارند و می‌توانید به محل کار خود نزدیک شوید. این مکان برای خرید مغازه در دبی نیز مناسب است.

قیمت خرید ویلا در دبی

سخن پایانی

پیشرفت چشمگیر کشور امارات در صنعت املاک سرمایه‌گذارانی را از سراسر دنیا به خود جلب کرده است. دبی از تنوع بالایی در بازار املاک و مستغلات برخوردار بوده و همواره مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. برای خرید ویلا در دبی نیاز به تحقیق و بررسی دارید تا بودجه خود را به درستی استفاده کنید. به همین علت در این مقاله به طور کامل به بررسی قیمت ویلا در دبی، شرایط خرید ویلا و مزایای و معایب خرید ویلا در امارات پرداختیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید ویلا و سایر املاک در دبی از طریق راه‌های ارتباطی با مشاوران مجموعه خلیج تایمز در ارتباط باشید. کارشناسان ما به صورت کاملا رایگان و ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند؛ همچنین با توجه به بودجه و شرایط شما بهترین ویلا را به شما معرفی خواهند کرد.

سوالات متداول:

آیا افراد خارجی می‌توانند در دبی ویلا خریداری کنند؟

بله، امکان خرید ویلا و سرمایه گذاری توسط افراد خارجی در مناطق آزاد دبی با مالکیت صد درصدی وجود دارد.

حداقل هزینه لازم برای خرید ویلا در دبی چه مقدار است؟

ویلاهای دبی طیف گسترده‌ای از نظر قیمت دارند و با هزینه کمتر از یک میلیون درهم می‌توانید خانه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا