مقالات خرید ملک در امارات

خرید آپارتمان در دبی: مزایا و شرایط

۴.۹/۵ - (۸ امتیاز)

دبی از شهرهای شناخته شده در سراسر دنیا و از مدرن‌ترین شهرها به شمار می‌رود. دبی طی سال‌های اخیر در تجارت، اقتصاد و گردشگری پیشرفت قابل توجهی داشته و مورد توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفته است. بسیاری از سرمایه‌گذاران و افرادی که قصد زندگی در این شهر را دارند به دنبال خرید ملک در دبی هستند. یکی از فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری در املاک امارات، خرید آپارتمان در دبی است که مزایای زیادی به همراه دارد. اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در املاک دبی را دارید با ما همراه باشید تا به بررسی شرایط، مزایا و قیمت آپارتمان در دبی بپردازیم.

سرمایه‌گذاری با خرید آپارتمان در دبی

سالانه میلیون‌ها تاجر از سراسر دنیا به سرمایه‌گذاری در صنعت املاک امارات جذب می‌شوند. دو دلیل اصلی که نظر این تجار را به خود جلب می‌کند؛ اول سرمایه‌گذاری با نرخ بالای بازگشت سود، که یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها برای داشتن یک سرمایه‌گذاری موفق است. دوم به وجود آمدن شرایط برای خرید اقساطی ملک در دبی است. املاک این شهر یکی از امن‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای ایرانیان است که می‌توانند با خرید آپارتمان ارزان در دبی اقامت این کشور را دریافت هم کنند.

خرید آپارتمان در دبی چه شرایطی دارد؟

بهتر است قبل از رفتن به دبی و خرید آپارتمان در این شهر با شرایط آن آشنا شوید:

  • برای صادر شدن ویزا، آپارتمان باید تکمیل شده باشد.
  • برای دریافت اقامت از طریق خرید آپارتمان حداقل یک میلیون درهم باید هزینه کرد.
  • با خرید آپارتمان به ارزش یک میلیون درهم می‌توانید اقامت دو سال دبی را دریافت کنید.
  • آپارتمان خریداری شده را تا ۳ سال نباید فروخت.
  • امکان خرید آپارتمان‌های فروشی در دبی برای افراد خارجی در مناطق آزاد وجود دارد.
  • آپارتمان خریداری شده باید متناسب با تعداد اعضای خانواده باشد.

شرایط خرید آپارتمان در دبی

قیمت آپارتمان در دبی

عوامل مختلفی در قیمت آپارتمان در دبی تاثیر می‌گذارد از جمله متراژ واحدها، تعداد اتاق خواب‌ها، نوع شرکت سازنده، محل قرار گرفتن آپارتمان، امکانات و …. به طور میانگین قیمت آپارتمان در دبی از ۴۰۰ درهم شروع می‌شود و تا بیش از ۲۰ میلیون درهم می‌تواند متفاوت باشد. در ادامه به بررسی چند نوع متفاوت از آپارتمان و میانگین قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

نوع آپارتمان در دبی قیمت به درهم
آپارتمان ۱ خوابه  ۴۰۰ هزار درهم
آپارتمان ۲ خوابه ۸۰۰ هزار درهم
آپارتمان ۳ خوابه ۱ میلیون ۲۰۰ هزار درهم

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در دبی

دبی آپارتمان‌های زیادی در مناطق مختلف خود دارد که با توجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. در ادامه قصد داریم بهترین مناطق برای خرید یک آپارتمان مناسب را معرفی کنیم.

خرید آپارتمان در دبی مارینا

دبی مارینا دارای آپارتمان‌های لوکس است و از بهترین مناطق برای زندگی مرفه شناخته می‌شود. این منطقه به مراکز خرید، مراکز تفریحی، سیستم حمل‌ونقل و ساحل دسترسی آسانی دارد. همچنین این منطقه برای خرید ویلا در دبی گزینه فوق‌العاده‌ای است و می‌تواند یک زندگی رویایی را برای شما به ارمغان آورد.

خرید آپارتمان در داون تاون

آپارتمان‌های داون تاون که در مرکز شهر قرار دارند دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی هستند. این املاک از بهترین آپارتمان‌های لوکس دبی با دسترسی به برج خلیفه، مراکز خرید، سیستم حمل‌ونقل و سایر امکانات شهری محسوب می‌شوند.

خرید آپارتمان در جمیرا

جمیرا بیچ رزیدنس از دیگر مناطق فوق‌العاده دبی شناخته می‌شود که نزدیک به ۴۰ آپارتمان در آن وجود دارد. این منطقه برای اجاره آپارتمان در دبی برای خانواده‌های کم‌جمعیت انتخاب مناسبی است.

مناطق دیگری مانند دبی کریک هاربر، اعمار بیچ فرانت، جمیرا لیک تاورز و الفرجان گزینه‌های مناسبی برای خرید انواع آپارتمان در دبی هستند.

خرید آپارتمان در جمیرا

خرید آپارتمان ارزان در دبی

قیمت آپارتمان در دبی مانند بسیاری از املاک دیگر در دبی بسته به متراژ، تعداد اتاق خواب و منطقه آپارتمان متفاوت است. با وجود این تفاوت‌ها امکان خرید آپارتمان ارزان در دبی هم وجود دارد. سوئیت آپارتمان‌هایی که قیمت آن‌ها از ۴۰۰ هزار درهم شروع می‌شود و می‌توانید با این قیمت در دبی صاحب خانه شوید.

مزایای خرید آپارتمان در دبی

زندگی در آپارتمان‌های دبی مزایای زیادی دارد که توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده‌اند:

قیمت مقرون‌به‌صرفه

ارزان بودن قیمت آپارتمان در دبی مهم‌ترین دلیل برای خرید است. آپارتمان‌ها نسبت به سایر املاک در دبی قیمت بسیار پایین‌تری دارند و برای همین اغلب افراد خارجی برای زندگی به سراغ آپارتمان می‌روند‌. آپارتمان‌های دو خوابه فروش بالایی دارند و قیمت آپارتمان دو خوابه در دبی حدود ۷۰۰ هزار درهم است.

خرید آپارتمان ارزان در دبی

پرداخت اقساطی

از دیگر مزایا می‌توان به خرید اقساطی آپارتمان در دبی اشاره کرد. این شرایطی که دولت امارات برای سرمایه‌گذاران در نظر گرفته، باعث شده تا سالانه بسیاری از تجار به سرمایه‌گذاری در صنعت املاک این کشور روی‌آورند.

امکانات رفاهی

از دیگر مزایای خرید آپارتمان‌ها در دبی می‌توان به وجود امکانات رفاهی و مدرن اشاره کرد. این آپارتمان‌ها علاوه بر امکانات ضروری از سایر امکانات مانند استخر، باشگاه‌های ورزشی و فروشگاه‌های خرده‌فروشی برخوردار هستند.

علاوه بر موارد گفته شده مزایای دیگری مانند اقتصاد قوی، تورم بسیار پایین، عدم دریافت مالیات بر درآمد، امنیت بالا، سیستم حمل‌ونقل پیشرفته، امکان اخذ اقامت امارات با خرید ملک در دبی باعث شده سرمایه‌گذاران زیادی به خرید انواع آپارتمان در دبی تمایل پیدا کنند.

معایب خرید آپارتمان در دبی

اگر قصد خرید آپارتمان در دبی را دارید باید علاوه بر مزایای خرید این ملک، با معایب آن نیز آشنا شوید تا بتوانید با درنظر گرفتن تمام شرایط موجود نسبت به سرمایه‌گذاری در این شهر اقدام کنید. در ادامه مهم‌ترین معایب خرید آپارتمان در دبی آورده شده است.

  • عدم اخذ اقامت دائم با خرید اپارتمان در دبی
  • هزینه‌های بالای بیمه
  • آب و هوای بسیار گرم و خشک دبی
  • عدم دریافت مجوز کار با خرید آپارتمان در دبی
  • امکان کلاهبرداری هنگام خرید ملک در دبی

پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید آپارتمان یا ملک در دبی با مشاوران و کارشناسان املاک با تجربه یا سایت فروش املاک معتبر در دبی مانند dxboffplan مشورت کنید تا از کلاهبرداری‌های احتمالی درامان بمانید.

مزایای خرید آپارتمان در دبی

بهترین آپارتمان های دبی برای خرید

آپارتمان‌های متفاوتی برای خرید در دبی وجود دارند که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید. آپارتمان‌های دبی از نظر سبک، طراحی و اندازه انواع گوناگونی دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

آپارتمان نورف ساید

این آپارتمان از زیباترین آپارتمان‌های دبی شناخته می‌شود که کف تا سقف آن توسط پنجره‌های شیشه‌ای پوشیده شده‌اند. شروع قیمت این آپارتمان‌ها از ۶۰ هزار درهم است و از آپارتمان‌های ارزان قیمت برای فروش در دبی محسوب می‌شوند. این آپارتمان‌ها نسبت به خرید تاون هاوس در دبی به‌صرفه‌تر هستند.

آپارتمان پاراگون

اگر به دنبال زندگی مجلل و لاکچری هستید آپارتمان پاراگون برای شما بهترین انتخاب است. این آپارتمان‌ها به‌صورت یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه بوده و از انواع امکانات مدرن مانند استودیو، سینمای خصوصی، سالن نظافت حیوانات خانگی، فضای باز و… برخوردارند. شروع قیمت آپارتمان‌های پاراگون از ۸۹۵ هزار درهم است.

آپارتمان آمنا تاور

در امتداد جاده شیخ زاید آپارتمان‌های ۷۳ طبقه‌ای آمنا تاور واقع شده‌اند. قیمت این آپارتمان‌ها از ۱ میلیون و ۳۸۰ هزار درهم شروع می‌شوند. این منطقه علاوه بر آپارتمان برای خرید مغازه در دبی گزینه ایده‌آلی است تا بتوانید کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

آپارتمان آیکن هایتس

از دیگر آپارتمان‌های لوکس دبی با واحدهای ۱، ۲ و سه خوابه آپارتمان آیکن هایتس است که قیمت آن از ۷۸۰ هزار درهم شروع می‌شود.

آپارتمان اربن اوسیس

از آپارتمان‌های لوکس و استودیویی ۱، ۲، ۳ و چهار خوابه به شمار می‌رود. قیمت آپارتمان در دبی از نوع اربن اوسیس بالا بوده و از ۲ میلیون و ۱۷۰ هزار درهم شروع می‌شود.

آپارتمان مارکیز سیگنچر

از دیگر آپارتمان‌های مدرن دبی آپارتمان مارکیز سیگنچر است که از ۹ طبقه با واحدهای ۱ تا سه خوابه تشکیل شده‌اند. قیمت این آپارتمان‌ها از ۸۴۲ هزار درهم شروع می‌شوند.

آیا افراد خارجی می‌توانند در دبی آپارتمان بخرند؟

شاید فکر کنید افراد خارجی اجازه خرید ملک در دبی را ندارند و فقط افراد مقیم این کشور می‌توانند ملک خرید و فروش کنند. باید به شما بگوییم که اشتباه فکر می‌کنید. طبق قوانین جدید کشور امارات، افراد خارجی مانند دیگر افراد اجازه خرید و فروش خانه در شهر دبی را دارند. تنها شرطی که وجود دارد این است که افراد خارجی تنها در مناطق آزاد امارات مانند برخی از مناطق دبی می‌توانند ملک خریداری کنند.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله از خلیج تایمز گفتیم، خرید آپارتمان در دبی یکی از بهترین راه‌های افزایش سرمایه به‌خصوص برای ایرانیان است. شهر دبی آپارتمان‌های بسیار متنوع با بهترین امکانات رفاهی دارد و با توجه به قیمت ارزان‌تری که نسبت به سایر املاک دارد از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود. در این مقاله به بررسی کامل شرایط، مزایا و قیمت خرید آپارتمان در دبی پرداختیم.

آیا به دنبال خرید آپارتمان رویایی خود در دبی هستید؟ اکنون بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری در این شهر پرجنب‌وجوش و جهانی است! همین امروز با مشاوران حرفه‌ای ما از طریق واتساپ در ارتباط باشید تا مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول:

بهترین مناطق برای خرید آپارتمان در دبی کدام هستند؟

دبی مارینا، داون تاون، جمیرا بیچ رزیدنس، دبی هاربر، اعمار، جمیرا لیک تاورز، الفرجان ازجمله بهترین مناطق جهت خرید ملک و آپارتمان هستند.

آیا افراد خارجی می‌توانند در دبی آپارتمان بخرند؟

بله، خرید آپارتمان برای افراد خارجی در مناطق آزاد دبی امکان پذیر است. در واقع هر سرمایه گذاری، می تواند در دبی ملک خریداری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا