مقالات خرید ملک در امارات

خرید مغازه در دبی: بررسی قیمت مغازه در دبی

۵/۵ - (۷ امتیاز)

شهر دبی از بهترین قطب‌های گردشگری در جهان شناخته می‌شود و هر سال میلیون‌ها گردشگر به آن سفر می‌کنند. از مهم‌ترین مواردی که باعث جذب گردشگران به دبی شده فروشگاه‌های لوکس است که به فروش انواع محصولات از برندهای مطرح جهانی می‌پردازند. در سال‌های اخیر خرید مغازه در دبی به یکی از بهترین راه‌های مهاجرتی به کشور امارات تبدیل شده و برای سرمایه‌گذاری در این کشور گزینه فوق‌العاده‌ای است. برای آشنایی با خرید مغازه و سایر املاک تجاری در دبی، با خلیج تایمز همراه شوید.

سرمایه‌گذاری با خرید مغازه در دبی

افرادی که قصد سرمایه‌گذاری از طریق خرید مغازه در امارات دارند می‌توانند با خرید آن در مناطق آزاد تجاری دبی سرمایه خود را افزایش دهند. در مناطق آزاد تجاری مالکیت مغازه به طور کامل به خریدار تعلق می‌گیرد که یکی از مهم‌ترین مزایای خرید ملک در دبی است. همچنین اگر خرید مغازه تحت نام شرکت صورت بگیرد با مزایایی همراه خواهد بود.

مهم‌ترین مزیت آن سرمایه‌گذاری مطمئن با مالکیت خصوصی در حوزه تجارت بین‌الملل است. چنین فرصت فوق‌العاده‌ای باعث شده شرکت‌های بین‌المللی به تاسیس شرکت در دبی بپردازند. همچنین طبق قانون جدید خرید ملک تجاری در امارات، خرید مغازه در مناطق آزاد دبی نیازی به شریک یا اسپانسر اماراتی ندارد.

سرمایه‌گذاری با خرید مغازه در دبی

مزایای خرید مغازه در دبی

مزایای خرید ملک در دبی بسیار زیاد است اما در اینجا تنها چند مورد از مهم‌ترین مزیت‌های خرید مغازه در دبی برای سرمایه‌گذاران خارجی را بررسی کرده‌ایم:

  • دبی از ثبات اقتصادی بسیار بالا برخوردار است.
  • شیک‌ترین و باشکوه‌ترین مراکز خرید دنیا در دبی قرار دارند.
  • تعداد بازدیدکنندگان و خریداران از بازارها و مراکز خرید دبی بسیار بالا است.
  • فروش هر نوع محصولی در دبی با سود بالایی همراه خواهد بود.

بهترین مراکز برای خرید مغازه در امارات

تمام مناطق دبی برای خرید مغازه مناسب هستند. با این حال بهترین مراکز برای خرید مغازه های ایرانی در دبی عبارتند از:

مرکز خرید العین

مجتمع تجاری العین یکی از بزرگ‌ترین و پر رفت‌وآمدترین مراکز خرید در دبی است. اگر قصد خرده‌فروشی دارید این مرکز بهترین گزینه خواهد بود. بیش از ۳۵۰ فروشگاه در العین وجود دارند و محصولات در طیف گسترده‌ای به فروش می‌رسند.

مرکز خرید برجمان سنتر

از دیگر مراکز خرید پیشنهادی در دبی برجمان سنتر است که بیش از ۲۰۰ فروشگاه در آن فعالیت می‌کنند. در این مرکز به فروش اجناس لوکس و برندهای معتبر جهانی پرداخته می‌شود.

بلوار برج‌های امارات

از بهترین گزینه‌ها برای خرید و اجاره مغازه در دبی بلوار برج‌های امارات است. این منطقه دارای مغازه‌های لوکس و خیره‌کننده بوده و همچنین برای خرید آپارتمان در دبی مناسب است.

مرکز خرید دیره سیتی‌سنتر

از دیگر بهترین مراکز خرید در دبی به دیره سیتی‌سنتر می‌توان اشاره کرد. در این مرکز نیز برندهای مطرح مانند آرمانی فعالیت می‌کنند و انواع سوغاتی‌ها و صنایع دستی دبی در آن عرضه می‌شوند.

دبی مال

از بزرگترین مراکز خرید که بسیاری از گردشگران با آن آشنا هستند دبی مال است. بیش از ۱۳۰۰ مغازه فعال در دبی مال وجود دارند و محل مناسبی برای اجاره و خرید مغازه شناخته می‌شود. دبی مال در مرکز شهر قرار دارد و از بهترین انتخاب‌ها برای خرید ملک در دبی به شمار می‌رود.

قوانین خرید ملک تجاری در دبی

طبق قوانین جدید املاک در کشور امارات که از اول ژوئن ۲۰۲۱ اجرایی شده است، ملک تجاری در دبی باید تحت نام و مالکیت شرکت تجاری فرد باشد. طبق قانون مناطق آزاد (Free Hold) در دبی، خریداران خارجی مالک کامل ملک موردنظر هستند و تمام مسئولیت‌ها و نگهداری ملک خریداری شده بر عهده خریدار می‌باشد. خرید ملک تجاری مستلزم ۵% مالیات بر ارزش افزوده بر قیمت خالص ملک است.

قوانین خرید ملک تجاری در دبی

مراحل خرید مغازه در امارات

خرید یک ملک تجاری در دبی می‌تواند یک فرصت پر سود برای شما باشد. اما قبل از افتتاح مغازه خود در دبی مراحلی وجود دارد که باید ابتدا آنها را انجام دهید.

  • برنامه‌ریزی
  • ثبت نام تجاری
  • درخواست برای تایید اولیه
  • پیش‌نویس تفاهم‌نامه انجمن و قرارداد نمایندگی خدمات محلی
  • جست‌و‌جو در املاک تجاری فروشی در دبی
  • دریافت تاییدیه‌های دولتی

خرید دفتر کار در دبی

دفتر کار از انواع املاک تجاری است که خرید آن در دبی موقعیت مناسبی برای رونق کسب و کار شما خواهد بود. داون تاون دبی از بهترین مناطق برای خرید دفتر کار است. این مرکز آپارتمان‌های متنوعی دارد که از امکانات گوناگونی برخوردارند. علاوه بر آن برج تجاری بیزینس بی، بولیوارد پلازا و برج‌های داماک پارک از بهترین مناطق برای خرید دفتر کار دبی هستند این مراکز با توجه به موقعیت استراتژیک و میزان امکانات از قیمت‌های بسیار متنوعی بهره‌مند هستند.

قیمت مغازه در دبی

برای خرید و قیمت مغازه در دبی باید عواملی مانند متراژ، موقعیت مکانی و امکانات مغازه را در نظر گرفت. هزینه مشاوره املاک، پرداخت ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه انتقال مالکیت به دپارتمان اراضی دبی از دیگر هزینه‌های جانبی برای خرید مغازه در دبی هستند. هزینه مغازه در دبی متغیر بوده و برای دریافت اطلاعات دقیق با مشاور املاک این مجموعه تماس بگیرید. همچنین می‌توانید از این طریق با قیمت خرید ویلا در دبی نیز مطلع شوید.

دریافت اقامت بلند مدت با خرید مغازه در دبی

برای اخذ اقامت دبی می‌توانید از طریق خرید ملک تجاری در این شهر نیز اقدام کنید. متقاضیان با خرید مغازه و املاک تجاری در دبی می‌توانند ویزای اقامت ۵ ساله دریافت کنند. به این منظور باید واجد شرایط زیر باشید:

  • برای سرمایه‌گذاری و دریافت اقامت باید ارزش ملک تجاری حداقل ۵ میلیون درهم باشد.
  • مبلغ سرمایه‌گذاری نباید از طریق دریافت وام تهیه شده باشد.
  • ملک خریداری شده باید حداقل ۳ سال تحت مالکیت سرمایه‌گذار قرار داشته باشد.
  • متقاضی باید بیمه‌نامه سلامت خود و خانواده‌اش را ارائه دهد.
  • متقاضی نباید بدهی مالی داشته باشد.

دریافت اقامت بلند مدت با خرید مغازه در دبی

سخن پایانی

دبی از بهترین مناطق دنیا برای راه‌اندازی تجارت است. گزینه‌های زیادی برای خرید مغازه در دبی پیش روی متقاضیان قرار دارد و با در نظر گرفتن بودجه و شرایط خود می‌توانند بهترین انتخاب را داشته باشند. به این منظور از طریق سایت اجاره مغازه در دبی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا پس از بررسی شرایط شما بهترین مورد را برای خرید ملک تجاری معرفی کنند. همچنین برای دریافت مشاوره درباره خرید تاون هاوس در دبی با کارشناسان خلیج تایمز در تماس باشید.

سوالات متداول:

بهترین مناطق برای خرید و اجاره مغازه در دبی کدام هستند؟

مرکز خرید العین، برجمان سنتر، بلوار برج‌های امارات، دیره سیتی‌سنتر، دبی مال از جمله مراکز عالی برای خرید مغازه هستند.

هزینه خرید مغازه در دبی چگونه است؟

هزینه مغازه در دبی تحت تاثیر برخی عوامل متغیر بوده و به عواملی مانند متراژ، موقعیت مکانی و امکانات مغازه بستگی دارد.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا